health, soul and goal

tjena, glad att jag gick till skolan idag, var sjukt trött idag och tänkte att jag skulle lägga mig ner i sängen igen, blev så avensjuk på robert när jag såg han fortfarande sova. Men trots det gick jag, kom dock 10 minits late, men det var inte mitt fel för skjutsen låg och sov när jag ringde men det gjorde inte så mycke.
Jag var hem till annika och åt på lunchen iallafall också hjälpte jag henne med resten till återviningen.
Sen har dagen inte hunnit med mer, jag ska åka och hämta ut mitt paket från cali, det kom igår men såg det nu. Kan visa bilder sen, det är dock en helt vanlig nike vår jacka, förra årets model, men it was cheap.
Jag ska nu fortsätta lyssna på kid, my boy, sen så ska jag väl baka lite brownies och sen kanske dra och gymma, börjar känna mig sliten, var sjukt seg på gympalektionen idag så det var pinsamt.

Men ha det galanto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0