Godie nightie

haha hej på dig, på er. Mja vart skall jag börja, festen sög och det blev cp. Jag hämtade upp nickan och jennifer, sen åkte vi till festen, sedan åkte jag och hämtade emma och anna. Sen på festen var det trök och trök, sen kom hans dadi och sa att alla som inte var bjudna skulle dra, inga gick därifrån, han sa det igen. Sen så när folk börja röra på sig så sa han att alla skulle ut, kul för henke. Men jag fick hämtning av robert och vi drog och köpte cheesburgers också en glass till mig. Sen hämtade vi upp robin, roberts lillebror som var på samma fest som mig, så skjutsade vi han till mcdonalds. Sen åkte vi hem, nu sitter jag och skriver med folk och robert sover, tror jag ska dra ut eller nåt.

Vem är fredrik fastesson, han har tappat sin mobil på krogen och det var en kille som hittade den, så ringde han den högst upp på hans kontaktlista och det var jag, konstigt nog, vet icke vem det är men kul om fredrik skulle få tillbaka sin mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0