friday at 9 a clock in the morning



from my deep, i want to shit. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så blev en twist i början. Vi hade inställd svenska och mimmi hann gå innan jag kom dit, så jag fick traska hem till annika för det är närmast från skolan. Jag skall in till valbo efter skolan med robert och se på doggelito, nä jag ska kolla efte ett plagg och ha ikväll. Men blir med nöje och se lite kändisar fast det kommer vara smockat med folk där. Så alla av er som läser detta åk inte ditt, tack. Jag ska strax tillbaka till skolan för att ha lite english men jag är inte så taggad till ikväll men får sätta på nåt annat än erik hassle - hurtful så kanske jag kommer igång. Men ni får väl ha det så prima tills dess. hejsan hoppsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0