Everyone have a dream and wants to live it



hejsan jag sitter hemma nu på lunchen och tänkte just på lite grejer, men vi hade matte innan lunchen nu och timmen gick sjukt fort, den lektionen brukar vara den segaste av dom alla men jag tyckte till och med att det var kul på nåt sätt, matte kanske inte är så illa iallafall. När jag var mindre ville jag bli komiker först, sen advokat, sen ville jag ha ett eget företag, nu vill jag bli journalist, tror jag. Jag vill helst bli nåt inom media, vill synas och känna mycke pengar, men jag har inte tänkt alls på om jag vill tycka om mitt jobb, men jag tycker det är kul och filma,knäppa kort. Jag älskar ju som alla andra strand,vatten och sol så att bli bartender skulle inte vare helt fel, man kanske inte tjänar multum men att leva i ett paradis resten av livet.

Men back to reality, jag ska till gävle ikv, se på shotter island, dock har en kompis till robert sagt att den var dålig, men alla tycker ju inte lika så. Efter det kommer jag väl tillbaka till sandviken och kanske blir det nåt roligt som händer. chingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0