amazing faceing

heeeeeeeeeeej jag eeeeee så laaaaaaam, jag ska kolla klart på kopps och baka en kladdkaka som robert INTE ska få smaka av, är allmänt irriterad nu, i skolan var jag skit glad, sista lektonen fick jag skrattanfall av emmas härliga ansikte. Men nu blev jag bara bitter på vintern och drygt folk, vi snacka även om klassfest på skolavslutningen, very nice but våran klass är uppdelad typ, på gympan och sånt så umgås ju alla men när det är håltimmar o.s.v så är vi alltid uppdelad, alla kan ju inte gilla alla. Men ska börja med min gladdkaka till lite musik och sen får dagen gå fort tycker jag. cya.


Kommentarer
Postat av: SANNAH

Haha:D Tyyyp ;)

2010-02-09 @ 19:41:46
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0