About tomorrow

Tjabba sena salå, jag sitter här och sjunger på, i saw your face in a dream last night, kan inte sluta lyssna på den. Men jag har gymmat, och det är nå fel på alla som gymmar där, ALLA glor, sjukt, jag blir nervös, jävla ögon. Men nationela imorgon, jag är orolig över att jag inte är orolig, alltså svenska är ju inte i sig så svårt, jag kan fatta vad dom menar när dom säger "läs mellan raderna", men alla andra är nervösa och inte fattar säger dom, men jag är inte nervös över att inte kunna svaren, men ibland är jag sjukt okonsentrerad och det vill jag inte vara imon, för jag vet att svenska är jag bra i, jag kämpar för ett mvg och blir ledsen på mig själv om jag inet får det så, im pretty nervos for that.

Men nu ska jag kolla på kopps, hehe old but still good, hare gött söni.

Kommentarer
Postat av: johanna

du sa ju att du redan hade mvg:O?

2010-02-09 @ 00:02:31
Postat av: R

Man kan sänka sitt betyg vettu ;o

2010-02-09 @ 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0