You are the world im living

Känns som jag gjort fel val, försöker att inte vara nedstämd och tycker jag lyckats ganska bra, det var en som sa till mig att det är nu du vet vilka som är dina riktiga vänner, och jag anser att det bara fanns en riktig vän. De andra gjorde det väl för dom kände sig tvugna. Kan som sagt inte tvinga någon, vill inte tvinga någon, för det är inte det som är de svåra, de svåra är att sitta ensam hemma i den sängen jag jämt delade. Ville inte skriva ut på bloggen, men varför känns det som folk inte tror mig om det inte blir skrivet.

baby i've been here before
i've seen this room and i've walked this floor
i used to live alone before i knew you
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
it's a cold and it's a broken hallelujah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0