Vi är 7 mostrar och 3 morbröder



Nu är jag moster till en liten krabbat som ligger på gävle bb just nu, längtar tills han får komma hem. För det andra fyller brorsan 18 men lär ju inte vara nån skillnad för han som gjort allt redan, förutom att det är lagligt nu då. Ska bli kalas vid 5 och jag vet inte om jag orkar göra så mycket just nu men ska väl kanske chilla lite med johanna och tagga lussen imon, också ska jag leta på ett par hotpants och hämta sverige tröjan hoa Wennis, så lär man ju köpa olja, ska kanske fixa mina spa för mig ikväll, tanken verkade skön. Men ska kanske till skolan ändå imon, älskar och vara där, när man inte behöver anstränga sig. Men hade en dryg morgon idag men det ordnade sig tillslut och träningsvärk har jag också, så jävla skönt det med, längesen jag hade. Men ska inte träna idag faktiskt ska bara ladda till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0