Personalfest

i fin blusen och mjukisbyxor är jag hemma i sängen efter min första personalfest, får damp på allt som folk säger, om mcdonalds, vad är det för fel med extra pengar ska torka mig med dom i arslet när ni är pank, äckel. Men i varjefall så var det skola idag och det var big dag och det roligaste var när vår kära mentor per står och säger att man inte ska kränka och allt, hela grejen var att det handla om anti-mobbning. Då en kär elev i min klass skriver på face, att per har sjukt fula skor och att lärare är så naiva. Man kan undra vad som finns innanför pannbenet där.

Men dagen gick vidare och som sagt när jag kom hem så var det mycke kvar och lite tid, började leta på en outfit som jag fick ångra sedan, högashorts, blus instoppat och strumpbyxor under shortsen. Därför att dragkedjan på shortsen åker ner hela tiden och så blev den ful där, och var okej framför spegeln. Men vi åkte buss in några stycken, sen så samlades alla på stan och vidare till krogen/resturagnen där vi inte fick dricka alkohol så det var trist hela kvällen, i slutet blev det roligt med lekar, ännu roligare om man hade varit berusad. Åkte hem med anna iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0