Som förr fast mer random

Precis innan jag skulle åka till jernvallen igår för att kolla på korpen, robert spelar ju där nu eftersom han slutat i alba. Brorsan spelar där också sen skulle göra ett inlägg innan jag drog igår men då kom skjutsen så jag hann inte, men åkte med gustav och kim dit. Där kommer emma och anna sen, lika fula och snygga som vanligt, precis som jag vill ha det, vi hade för mycket att snacka om och blev inte så mycket tittat på matchen men var iaf där som robert ville.

Men efter matchen ringer mimmi, hon vill träffa mig och snacka, tänkte nu har det hänt nåt, men möter henne och som sånt jävla random barn hon är har hon två dudes med sig, andreas eller andres, kommer inte ihåg också erik. Det är bandypojkar som bor på vandrarhemmet och det var planerat att vi skulle spela kort, för hon hade umgåts med dom ett tag med lina men fick hoppa in när hon stack.

Dom var trevliga men det var kanske 18 till killar där som kom ner och hälsa i fikarummet. Iaf så fick vi sjunga en godnatt sång innan vi stack, eller mimmi gick upp till sig och jag åkte hem. Men den där erik hade jag på facebook och han spelade i saik så helt okänd var han inte, men hade aldrig pratat med han.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0