turn back the hands of time

30 oktober 2008 

tjena denna dag vakna jag hemma hos babe och vi kollade på filmer på morrnen, sen skulle jag hem jag käka och snackade med mimmi och vi skulle va med olle, så vi gick och köpte gosaker och stack hem till henne rökte vattenpipa och jag knäppte massa kort med olles systemkamera as kul, sen stack ja och mimmi hem också träffade vi odlander,oscar och doglas och vi kollade på film hos odlander!


19 december 2008 

tjena efter skolavslutningen stack jag och mimmi hem till mig där sovrobert fortfarande klockan var halv 10 bara satt. sen när klockan var 2åkte jag och mimmi till valbo och efter valbo så var vi hemma sen tillkim, först var kim,robert och nordin där, sen käka jag, robert, mimmioch kim tacos kollapå tv och käka fruktsallad och vaniljglass sedankommer, wikgren,putte,nordin och nån till kille dit. kollar pågötakanal 2 och sen sticker dom och jag och robert drar hem till hansen hem till mig och där sitter brorsan med kalle,kire och nå fislisoroch spelar poker. hoppades på att dom skulle dra men då stack jag ochrobert till han igen och sov.

12 januari 2009 

skicka robert till mig nyss
är sjuk så vi har inte kunnat träffas idag




då vi skrev grejer på paint och skickade till varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0