Om två dagar slutar per

idag så sov jag över, fattar inte vad det är med mig, har så jävla svårt och komma upp och orkar inte göra ordning mig, tänkte dra på mig mjukisar men ändrade mig i sista sekund. I skolan så pratade en kvinna om sin son som var missbrukare och hur det var, antagligen handlade case veckan om det för att det sägs att var fjärde person eller nåt knarka på thoren och knappast är sant. Vi hade det lugnt idag med och fatta två dagar kvar sen slutar per, känns inte så. Meningen att jag ska åka och bada imon med skolan eller iaf några men tror inte jag orkar, två timmar så ovärt det, men fårse. Ska ivarjefall gymma imorgon om jag inte orkar dra mig dit när Annika slutar så man får skjuts. Sen så kanske johanna dåra ska sova här för hon orkade inte ödlsa två timmar på att gå upp och åka till gefle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0