Upendi

Men hej bloggen, jag har en ny blogg så du kan dra åt helvete, skojas bara jag vill såklart att den här ska va kvar på grund av allt vi varit igenom tillsammans. Men idag var jag i valbo all day almost. Skulle kolla på julklappar men hittade bara underkläder,blus och en vårjacka åt mig själv. Såklart så underbar doftljus från ikea och lite pynt på fönstret. Jag träffade också mimmi vi hade det roligt som vanligt och gör det vi är bäst på. I samma veva så gick jag till faster sedan och bakade lussebullar med nora,diana och annika. Kollade på family guy i väntan på att degen skulle jäsa, trök i mig godis också. Sedan käka jag lussebulllar och pizza till kvällsmat, och nu ska jag krypa ner undertäcket och mysa med ljusen upp i ansiktet. Godnatt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0