Simple As ...

jag är så slarvig så jag kollar inte ens min statestik och läser inte kommentarer för jag brukar inte ha några, jag skriver den här i eget syfte och kul att kolla tillbaka på. Jag har ju så roliga kompisar så det skulle vara typiskt dom och skriva en rolig kommentar. Jag blir självklart glad och mest förvånad men jag är inte heller sån som lägger upp allting som händer och skriver om saker som sker men brukar oftast punktera saker så jag själv kommer ihåg och fattar sen när jag läser, som en kod.

Som en kommentar jag fick nu då, visa hur jag sminkar mig? jag brukar oftast kladda på tills det ser bra ut men självklart har jag lite grundade grejer, men jag har aldrig samma smink varje gång, jag köper alltså inte alltid samma utan har jämt olika och har oftast samma smink i några månader för jag använder så lite, vet inte ens när jag köpte smink själv sist. Lånar oftast av nån av syskonen om nåt är slut eller frågar mamma om hon har nåt. Men ska kanske göra det idag så då kan jag visa.

Jag brukar inte sminka mig, på sommrarna inte alls, kanske för att täcka över nåt, men såklart så gör man nåt extra när man ska på fest, oftast var det min syrra linnea som sminka mig. Men nu har jag fått lära mig själv och det går framåt för varje gång.




Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-01 @ 20:17:28
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0