Ovärt det

Sov till tio i två idag, skulle egenteligen varit på badet i gävle men två timmar och sedan åka hem, lite ovärt det. Istället så sov jag med johanna och fan skrattade så jävla mycket och har svin ont i halsen idag, hon med. Men imorgon är det sista gången jag kanske ser per för alltid, dystert, men då får man tänka på julbordet i skolan och kyckling med lis nu, som påminner mig om en annan grej i somras. Var på gymmet idag, och sket i frukosten och blev ingen bra presentation, jag klarade knappt tio minuter, men fick gå istället och sedan körde jag det jag gjorde sist och lite mera, så hoppas på träningsverk imorgon, plus att jag låg på spickmattan en stund och kändes som om att ligga på en mjukkudde, vill ha en sån, om den nu är bra för kroppen. Fick hämtning och älskar att följa med till affären för då får man bestämma vad man ska ha hemma, men allt försvinner på tre sekunder här hemma så spelar ingen roll typ. Men ska käka nu sen kila vidare, adjö.



en, två, tre eller fyra dagar innan nyår förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0