Nu snackar vi iallafall

vad fan äre för skillnad på unika besökare och den röda? känns som en livförändring är på väg, ska jag byta till devote.se eller, men i verje fall vill jag inte röra mig i sängen, ska nog tagga lite sen dra till gymmet, fick träningsvärk i låren och det är inte bra, oslipad som förr, plus att jag käkade godis sen kom ju robert hem med cheesburgare av nån anledning, iaf trocadero hade han med sig godingen. Men det enda jag tänker på när jag ser snabbmat är donken, ska jobba idag också, sent dessutom och hoppas jag inte blir ensam i kassan, sjukt drygt. Men nu är chefen tillbaka och det känns ju bra, då kan jag lämna in skattejämnkningslappen.

Annars ikväll så ska jag göra nåt jag älskar och tycker var förjävligt roligt, ska chilla med lina. jag har också blivit lite bättre på godfot med linnea tycker jag iallafall, nu snackar vi iaf, kanske om det mest vardagliga sakerna vi har gemensamt, familjen och när nån av oss svarar i luren när man ringer hem. Känns bara skönre. Känner att en flashback är påväg men då hade jag inge mer och säga nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0