No high quality

hallå där jag försöker skriva nu men kan inte sluta smaska på min ben&jerrys, var meningen att man skulle gymma men tänkte bara slappa, hade matteprov idag så är förtjänt alla gottisaker, plus så får jag gymma dubbel imon också lär man ju ta stickan och testa lite tills på fredag. Hitta min första brownie i galssen nu. På vägen hem när vi satt i bussen så hade jag och fanny fotokrig med telefon, och när hon knäppte på mig så var det en till som kolla rakt in i kameran som satt bakom mig, inte bara en gång heller. lär hitta jävla hotpants till lussen, kanske tar adidas shortsen som man köpte i alanya men dom kommer väl gå itur, no high quality men sköna.





halva min outfit i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0