Men drog positiv nytta av det sen



jag skäms, jag sket i och gå upp imorse i rättan tid, skulle vara i skolan klockan åtta men var så jävla trött från igår, och så var jag så jävla förbannad så svårt och gå ner i varv, men drog positiv nytta av det idag. Men kom till skolan iaf några minuter innan svenskan slutde. Skulle läsa på till semenariumet för samhällskunskapen och det gick väl okej, var ju bara för G, sen har man en uppsatts för högre. Tanke på betyg fick jag VG på matten, blev så jävla glad, cant understand. Efter semanariumet chillade vi till en skräckis medans dom andra hade sin gång, sen kom johanna och förmedlade att rektorn hade magsjuka så vad väntar näst, slipper jag undan eller. Man fick gå när man ville så jag och johanna stack till stan och sedan åkte vi hem.

Bestämde oss för att gymma och fick skjuts dit, ganska nöjd över min insats och presitation. Trött e jag nu iallafall och ska äta sedan dra till joel om jag orkar, skulle kunna sova med andra ord.



Här ser ni hur hårt jag körde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0