Lusseinnebandyn och lite därtill



igår var det lusseinnebandy och det började ju med att jag och johanna var i skolan halv elva typ, men vi kommer hem runt tre och alla tjejer typ skulle samlas hos johanna klockan fyra men det blev ju inte osm planerat, och johanna mormor lär vara den sötaste, vi åkte hem henne till ica och skulle köpa olja som vi skulle smörja in oss med på lussen också skulle vi ha streck under ögonen och kol på kroppen, vi var ju hero of war.

När vi kommer dit så är första matchen inställt också är killarna så otaggade så det blir ingen bra sammanhållning och det var deras fel, nördar, vi hade iaf kul, och armin kunde man ju prata med. Men vi vann två förlora två och gick inte vidare, men orkade inte spela mera heller så bad till gud att jag skulle slippa. Men det var otroligt skönt och fan vad jag älskar det, vill börja på innebandy eller fotboll.

Men robert lacka ur på mig för en grej så fick gå hem, men tur så har lucas skaffat sig en EPA som jag fick skjuts hem i, fille satt och smaskade godis bredvid, men när jag kom hem kollade jag på lilla sjöjungfrun både ettan och tvåan, men somnade någon gång in på tvåan och sedan vakna jag i morse och skulle jobba, nu har jag jobbat klart och det var min första gång på lunchen och den är skönare än på kvällen.

Bilder kommer sen från emilias kamera.



ett väldigt gamalt foto på mig och mina barndomskompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0