Kort och gott om igår natt

nu ligger man här lyssnar på chill listan och önska man sov, jag fattar inte mig själv, va fan jag borde ju vara skit trött så in helvete, hatar när robert ska till jobbet. Igår blev det rätt pinsam stämning samtidigt som det var trevligt. kom iaf ut ur huset runt 1, halv 2, haha. Jag, lina och johanna trippa till ns och där var kära emma, anna och mathilda, jag inte varit med på vääääldigt länge. Sedan skulle vi till donken som jag inte ville, var ju där för bara nåra timmar sedan men iaf vi stack dit hela gänget jag hade ju klackskor så alla var 10 meter före och jag hade christian som väntade på mig. På donken ser man alla man jobbar med och lina stupfull, sen träffar jag robert, lucas retar mig för att jag jobbar där men behöver man pengar till sommaren så, e fak ju. Bråkade med robert också så att han nästan fick spö av nå järdbobor som skulle försvara mig för han lät mig inte vara, haha, vi blev samas. Sådant är livet och man går vidare men glömde ringa sophie igår så ska försöka snacka med henne idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0