Kontakt

God natt, jag har kommit hem från gävle, club heat, det luktade skit. Var där med jessica och emma, dansade hela tiden och för det har jag fått onda fötter och piper i huvudet och gör ont i halsen och mår illa, käkade nämligen tacos när jag kom hem för hann inte med kvällsmaten. Vill framför allt bara ligga i din famn nu och sova. Men nåt hindrar mig, du är ju inte här eller jag där. Får lägga mig ner själv i den stora sängen med det torra håret som var svettigt för några timmar sedan och min kropp som följde rytmen till musiken. Det känns väldigt kallt, fast mitt rum tempratur messigt är skit varmt. Kollar på en film med harry potter i, fast en annan karaktär. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja kollade också på harrypotter filmen

2010-12-23 @ 13:58:02
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0