Friday 3 december

jajamen nu sitter jag här med tacos i magen och kollar på julkalendern, efter att varit i  skolan ganska tidigt fast inte behövt, var tvungen att hämta matteboken som jag glömde och våran mattelärare samt mentor per är ju segast i världen först skriver man på progress om att jag slarvat bort matteboken, plus att han skulle skickat övningsuppgifterna men inte fått dom.

Åkte iallafall med sophie till valbo efter skolan, träffade lisa h där också som jag sedan fick åka hem med, men köpte ett par jeans. Sedan när jag kom hem så chilla jag lite innan jag åkte till gymmet och gymmade och fan vad dålig kondition jag fått på två veckors uppehåll.

Men ska antingen på match med lina eller till olov och äntligen fåse frozen sedan ska han till arlanda inatt för att åka iväg från den underbara kylan här, vilken otur han har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0