Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it



Jag är vaken av någon anledning, men skönt och va vaken tidigt faktiskt, så somnar man tidigt också, ändå inga som har lov typ. Men jag somnade om en snabbis i morse och jag drömde att vi var i b-hallen på jernvallen och den var mcyket, mycket större än vad den är. På ena sidan stod det ett kill lag som skulle ha träning. Men vi tjejer hade planerat och ha nån innebandy cup och folk jag aldrig pratat med var med, det som händer ibland är att små snuttar av drömmar händer i verkligeheten, fast det kan hända när som helst, alltså kanske om ett år, eller om en månad.

Men ska till gävle idag och leta efter julklapp istället också hittade jag nyårsklänningen, men måste ha färgade klackskor till den, men det är ju nåra veckor kvar.

Nu ska jag kolla på en film eller lyssna på mera musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0