Become a Ghost

vart hemma idag, första gången på hela terminen. men sov till kvart i 12 och nu klockan 2 så blev det fika för syrran fyller år, 23 grattis Tina. Annars sitter jag och nynnar på mikrofånkåt, nu med september. Justia en sak jag glömt att skriva är att jag fått svar från Telia nu om min Iphone, att det kommer kosta 4650 kronor för lagningen. Det sägs att Telia bara gav ut nya telefoner om det var stora fel på dem, för det kostar lika mycket att laga som att köpa en ny iprincip, ett och fyra för en nya 3GS och 2 och fyra för en Iphone 4, så jävla vidtigt, åker jämt på otur.

Men min frukost idag bestod av två dammsugare och en tårtbit och lite pepsi, skönt. Känner att det är dags att gymma. ikväll isånnafall eftersom jag varit hemma, men det har varit bra, då har jag blivit klar med pluggandet och jag vet inte varför men det känns bara skönare när ens kompis också är sjuk, som cecilia i detta fall hon blev också hemma. Nu ska jag göra Rättskunskapen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0