And i will always love you

Läste kanske en kärlekssaga på linne mårtenssons blogg, så ofantligt vacker. Sån som man är i filmer en varm sommar dag. Plus så hade jag chill listan igång, med endast kärlekssånger, då menar jag inte james blunt, utan dom tungaste. Bara för det så tänker jag på mina starka minnen, man längtar efter att den där killen ska be om en puss, och vill det mer än allt men när det händer fegar man ur, antingen för att man inte vågar eller bara inte vill verka för intreserad. Tycker sånt är roligt, det har gått två och ett halvt år för mig och robert nu och vi ska dela vår tredje julafton tillsammans. Tycker det går för fort, min första kärlek, kommer jag gemföra honom med alla andra nu. När han säger att vi ska flytta ihop och tror på att vi kommer hålla ihop hur länge som helst, fast jag vet att det är ju inte föralltid, det är ju bara att se på dom andra som var dom som skulle vara tillsammans förevigt men har gått skilda vägar nu. Vill inte säga att det tar slut men om det gör det så kommer det vara han som lämnar mig, för jag tänker aldrig lämna honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0