Thorén buisness school

Första skoldagen på Thorén, började med att man vaknade flera gånger på morgonen dock av att man inte kunna somna, plus att lillasyster spelade musik på övervåningen som hörs suveränt bra. Sedan så ställde jag mig och locka håret som tar en evighet men tröttnade såklart som vanligt och gjorde stora lockar så det gick en aning fortare. Sedan var det bara kläderna kvar, men drog på mig dom älskade kängorna. Sedan var det bara att fara ner till resecentrum och där var alla tjejor, satt så fint och väntade på tåget. När vi var väl på tåget så började det pirra i magen. När vi var framme så stod rektorn utanför skolan och sa att vi skulle läsa på lapparna och se vilken klass vi skulle gå i. Jag kom med sophie, anton och samuel och emelia kom i en klass själv, men sån tur är så går det att byta. Jag, sophie och emilia ska byta till 1a där fanny och mia hamna. Men vi samlades i matsalen iallafall och den var fräsh, som en nyrenoverat personal/fikarum. Sen så fick vi följa med våra lärare till klassrummet och fick lyssna på honom och sen köra nån namnlek. Efter en stund blev det lunch och vi åt i klassrummen nu för att få en lugnare miljö. Men maten var fantastisk, fanns sjukt mycket att välja på. Men efter maten så blev det lite mer pratiliprat och sedan fick vi sluta, men blev kvar i skolan en stund för fanny och mia hade inte fått slutat än. Men stack med jennifer, karin och sofia ner på stan och gick till intersport för att se på skönheten robert, var meningen att jag skulle kunna prata lite man han men kom nya kunder hela tiden. Så vi sket i det och gick lite till på stan och sen åkte vi hem. Eftersom jag och karin inte hade fixat busskort så drog vi och hämtade ut våra så nu äger man ett busskort för första gången i mitt liv. Sen vandra jag hemåt och varit här sen dess. Ska kanske till emma om hon mena vad hon sa på facebook. Adjöken

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till med nya utmaningar kram Annika

2010-08-24 @ 09:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0