Time is money

varit i valbo hela dagen sen 4 iaf, när vi kom in dit så gick vi och tog en macka på engång på fiket mitt emot jc. Sedan började man letandet, skulle leta på bikinisar till alanya, kanske inte sagt det men ska till alanya den 7de september men robert, robin och sanna. Men hittade tre underdelar och en överdel att ha med i bagaget. Blev kär också, hatar att bli kär, en baseballjacka från nike, tjock och mysig. Sedan så köpte jag ett laptop underlägg på ikea från den nya katalogen. And i have done a bad thing, a very bad thing, sånt som emma brukar göra å gina, mitt hjärta har aldrig klappat så hårt, värsta adrenalin kicken, awsome, som dänske. Sen så var vi på ica och sen hem igen.
Fick reda på igår att thorén min underbar skola är svin jobbig och vi gör allt på datorn förutom mattematik, im gonna die young, kommer kanske inte heller få ta ledigt för att inte komma efter. I hope for the best, kommer kämpa som ett vilddjur iallafall.
Linnea kom hem igår också, träffa inte henne förns idag. Hon kollar inte ens på mig men förstår henne, kommer väl ta tid men det har jag gott om, sen så kommer vi ju aldrig bli som förut. Tänk när vi var små, då började jag grina för att hon sa att hon inte kunna vara min bästis längre, sen så fick jag följa med henne när hon skulle på kalas till sin kompis. Har haft sen respekt för henne när jag var mindre, gjorde allt hon sa, nu är det väl tvärt om.
bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linjje ska du gå på thoren? :)

2010-08-19 @ 22:21:02
Postat av: Anonym

varför pratar hon inte med dig?

2010-08-20 @ 17:17:07
Postat av: ronja

buisness :)

2010-08-21 @ 07:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0