its hard to keep it

hej igen ide att sova, kom nyss hem och mimmi svarar inte. Idag så var jag och käkade med tjejerna på klaras mitt blev ca tvåhundra kronor för jag köpte dessert medans dom andra köpte på hemmakväll efteråt. Sen var vi hos emma och chillade till sagan om ringen på tv. Vid strax före elva så åkte jag hem och mimmi kom till mig och vi kilade ut och gick till sophie i stensätra där vi åt kvällsfika och vad resten av natten hade att bjuda på. Kände på mig att jag skulle ångra det, varför lyssnar jag inte på mitt samvete om man ska kalla det så, men jag bara svalde det och lät det pågå. Finns inget skönare att skriva av sig, men kan inte skriva allt lär innehålla så mycket, men det värkar ju inte fungera för alla frågar endå sedan, men för dom närmaste brukar man ju berätta men ibland är det bättre att hålla käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0