In the right ligth

abu jag är gävle gangster, har en gun som jag ska skjuta på folk. I just love to be where im now, nyss starta skolan, har inga riktiga lektioner, har en hyffsad klass som kan bli topptopp om ett tag. Systrarna gör blåbärspaj där nere och om det regnar imon så ska vi bara få hämta datorerna och sen åka hem. Har en snygg lärare också, om man får tycka sin lärare är snygg. Maten var god idag med och imon blire picknick om det inte regnar som vi hoppas på. Dör inombords när man kommer nära en kille som luktar så jävla gott, vill bara krama om han då och andas in doften. Sen är det bara ca två veckor kvar till utomlandsresan, pretty taggad, få springa på morgonen vid stranden fast kommer lägga mig ner efter tio minuter och robert får hämta upp mig på vägen tillbaka, sen så ut på krogen på natten, man kan säga att jag har en vision.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0