i loved you first

hejsan jag kom nyss hem från sif matchen, men igår så var jag och åt med lina på jensas vid tolv sedan drog jag hem och slappa lite och fixade inför kvällen. Men prima hade ingen fest så blev en på stan istället, men som sagt så åkte jag till lina runt åtta på kvällen och vi fixade oss tillsammans fast vid 11 så drog vi till festen, ganska lamt tills runt helvete sent på natten, dont remember. Iallafall så drog lina och jag hem med lucce och ture i regnet. Först hem till lina och hämta grejer sedan hem till mig och sova. Men bara för att jag ska komma ihåg vad jag gjorde skriver jag att jag kom hem sent på morgonen. Utöver det så vaknde vi lite före tolv idag, sliten som gatan och vill bara sova, ska antagligen till lina sen idag och se på film och äta godis. Men vi drog på alba matchen och såg på robert när han lira innebandy, sen drog vi till monoroes och åt pizza. Där möter vi också rebecca och emma, dom hänger på oss till sig matchen och kollar på ena halvleken med oss. Det var de, men det kommer mer, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0