hundred years ago

hej dom närmaste dagarna har man hoppat omkring och allt och ingenting, varit på några fester detta sommarlov iallafall och umgåts, bråkat och blivit sams. Inte för att jag ska dra hela livet nu men igår så kollade faktiskt jag, emil och anton på film igår och jag köpte en ben&jerrys dom ville smaka på. Men iallafall filkmen sög och sedan blev det fara hem vid två. Imorgon blir det boka utomlandsresan, men vågar inte gå och kolla hur mycket pengar jag har kvar, ska ju betala en räkning på 2000, hoppas jag får hjälp men har iallafall lärt mig nu att när dom skickar sms från telia och säger att man överskridit så äre nog dags och lugna sig. Snart kommer linnea hem och känns som jag behöver flytta, kommer inte orka, skönt att jag kommer vara i gävle om dagarna när skolan börjar. Tror jag ska starta om filmen man nyss såg på och se en gång till innan man kliver upp. Cya.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du börja på thoren?

2010-08-16 @ 00:53:20
Postat av: emma ramic

nähhhhjj föfään. besemmmeeer

2010-08-17 @ 22:30:38
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: Ronja

jag ska börja på thoren EMMA :)

2010-08-19 @ 20:39:10
URL: http://ronjaeira.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0