Home to early

Bio ikväll med emma och anna, annika skjutsa in oss och sedan skulle anna på toa och kissa sedan köpte vi godis, inte popcorn av nån anledning. Vi kollade på grownups, galet bra film fast inget oväntat hände. Sedan när vi kom till sandviken så gick vi till donken där lina och mathilda redan var och ja köpte mig en varm oboy. Sedan vandra jag hemåt, pappa sa "vad tidigt du är hemma" och klockan var några minter över tolv, brukar vanligtvis komma hem vid sju på morgonen, kom hem en gång när mamma och pappa precis klivit upp och åt frukost, blir dom inte oroliga, väntar bara på att nåt ska hända, lika rädd varje gång jag ska gå hem men förhoppningsvis så händer det inget. Robert är på krogen och ringer väl sen och vill komma och luktar sprit och när han andas låter det precis som när man har grinat. Ska väl vänta på att filmen laddat klart, men medans lyssnar jag på lite i walk the line med johnny cash. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0