Det är fan inte lätt!

hej jag kom hem för en halvtimme sedan, käkade kvällsmat nu och resten av min glass. Idag var har jag legat i sängen och kollat på jersy shore tills halv sex, sedan åkte jag med annika och diana och kollade på hundvalparna hos birgitta, jag hittade min jakthund dock kunde ingen av dom gå helt och det såg ut som om dom gick ner i spagat, så läckert. Sedan iväntade jag robert  och när han kom så bjöd han på ben&jerrys den gofisen, åkte till ica, träffade johanna och lina och sen när vi kom hem hann jag äta lite på glassen och sen ringer dom och säger att det är fezdt i gävle. Jag vill åka dit och säger det till robert men han blir sikt förbannad och säger att jag är elak, dock har han gjort samma sak mot mig men det tycker inte han för jag blir inte arg jag blir bara lite ledsen för stunden men förstår honom samtidigt, han hotade med att vi inte skulle åka utomlands, då blev jag så jävla grinig, tror han att jag tänker ändra mig för att han hotar mig med nå jävla skit. Men drog till gävle med sophie, lina och johanna iallafall, dock var festen meningslös, allt var meningslöst, så linas "kompisar" fick hämta oss och så åkte vi till sandviken igen, åkte lite bil, det var iprincip det roligaste på hela kvällen. Men var in på donken och såg på alla fyllon och träffade brorsan. Men åkte iaf hem och nu ska jag väl sova men kommer inte kunna somna, miss u to much. Kan föresten inte ens sova själv.. fattar inte varför det blivit så svårt och somna ensam. Nu verkar det vara nåt bra på tvn så ska lägga mig ner och se på det, tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0