tired as hell

hej din feta fläskmoster jag är svin trött just nu, hade matte på morronen och sen gympa och alla sa att det var bad så jag runa hem och packa badkläder till mig och jane, så dubbelt av allt och ner i väskan och åka till badhuset sen in byta om och ner i basängen jippi! tänka jag tills vi fick reda på att vi skulle simma 40 längder och dom som skulle göra klassikern skulle simma 60 längder, shit pommes tänkte jag men gjorde det och vart klar ganska fort, fortare än vad jag trodde så det blev bubbelpool i några sekunder för den startade aldrig så jag och emma drog upp på 5ans trampolin där två fega killar stog och inte våga hoppa också satt det kanske 10-15 stycken där nere och väntade, så ingen hoppade men jag hoppade först tillslut och alla klappade händerna, haha. Men sen hoppa emma och två chickenbitsen efter en stund.
Sen efter badhuset var det några lektioner kvar och efter skolan vart det valbo på dirrpan och när vi kom dit var det nån bonde som hade gjort nåt så det luktade jössel över allt fyfan hållde för näsan nästan hela tiden men tur var luktde mina händer sött och gott från schampoot.
Men kolla runt i affärerna men hitta bara en kjol och det vill jag inte ha på fredag även ska jag sola lite så jag kan få lite bränna och vara lite färsh och brun men vill hitta en klänning med öppen rygg men finns ingen nånstans som faller i min smak så ska in til gävle imorgon, men vi gick på ikea och käka pankakor och jag träffade robert och putte där inne med.
När vi kom hem så åkte vi till stensätra hämtade laddaren och och skjutsade lillesyrran på träningen och sen till affären, sen hämta vi mimmi och åkte till vallhov men fick åka hem igen och nu sitter jag här och ska hämta lillesyrran från jernvallen strax. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Blerina :)

Vad fin sminkning :)

2009-10-11 @ 14:17:06
URL: http://ballerinagold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0