The girl next to me

hallåja och godmorgon och till igår så var den kanske en av dom bästa lördagarna, blev så hungalabungala mycke godsaker och gottigott men jag åt inte lika mycke som jag skulle i vanliga fall för jag skulle ju på bio och snaska popcorn och dricka min första cola på en hel vecka. Men typ 10 i 9 fick vi skjuss av tina och fredda in till gävle och bion var okej inte bättre än den första, lite besviken. Men tjejen bredvid lär fan vara cp eller käkat en jävla portion glosoppa, hon kollade på mig varj tredje minut och hon trodde att jag inte såg heller, jag vill sparka in nylle på henne. Men dom hade nya stolar i bion med mugghållare det var ganska soft. Men när vi kom hem somnade vi direkt och jag mår inte bra, har smyg huvudvärk, förkyld, fryser och är trött men kan inte sova. Ja men vi får höras mera sen hejdå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0