The best lasange in town

Wazzaaap dudes efter skolan så kom annika och hämtade mig så åkte vi ner på stan och fikade, blev lasange ist för våflor men lasangen var grymt god så jag är fortfarande mätt, så god var den och när vi satt på cafet så är det en underklädsbutik mitt emot och det blåste som sjutton idag så ställningen med underkläder på som stog ute blåste om kull och alla underkläder åkte av när hon tog upp den men hon på cafet gick ut och hjälpte henne, sånna människor gillar jag.
Men sen så åkte vi ner på ica och jag hittade lådor man kan rulla in under sängen så vi köpte två st det är bara det att dom gick inte under min säng. Men jag städa rummet och la kläder i lådorna iallafall så får dom stå nån stans. Sen nu har jag bara suttit vid datorn och tagit det jävligt lugnt.
idag tog jag en diskution med eva och jag fattar inte vad hon menar hon sa att jag var egoistik för jag inte sover hemma och att jag är ute med kompisar och att jag lana en bodylotion. Hon sa att jag hade lånat eller jag menar "tagit" mera men när jag frågade vad, så sa hon inget. Jag fattar inte vad jag gör som är egoistiskt det är fan hon och linnea som har varit elaka. När jag sa att jag ville diskutera så sa hon senare och hon sa inte varför men sen när det blev senare sa hon inte ett smack vad fan är det som pågår i hennes huvud jag vet inte om jag ska skita i allt eller om jag ska fortsätta men vad är det jag ska fortsätta med, jag kan ju inte ändra mig om hon håller käften men orkar inte skriva mer för nu är jag störstig så ska ta mig ett glaaaaas saft eller nåt liknande, peace brush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0