surprise

hej på er efter första inlägget, så kom robert till mig och han undra om vi skulle ut och käka, jami såklart jag vill. Men först till min secret jag har tagit hål i örat, övredel. Men alla sa att det skulle göra svin ont, men dåligt krydd alla hade, sved bara så tack för dom som lät mig nästan skita på mig i stolen. Men det blev urtjusigt iallafall och sen gick jag och käka med robert sen så var han tvungen att skynda sig hem för han skulle ha träning och jag skulle följa med mammsin, annika och diana till valbo, jag försökte ge diana råd till vad hon skulle köpa för hon ska ha det på skolfotot i morgon. Men själv köpte jag en over size stjal och ett par glasögon. Jag vet inte om jag ska ha det på skolfotot men vi får la se. Sen när jag  kom hem var det inte långt kvar till idol time och andra avenyn. Robert hann komma precis till mig när det hade börjat, jag kanske redan i första pogramet hittat min favorit. Sen efter andra avenyn så drog vi hem till robert och jag plugga och nu sitter jag vid datorn och han pluggar, men ska strutta runt lite till på nätet här och sen sova. hej på er tuffisar




Kommentarer
Postat av: mathilda

vart köpte du dina glasögon:D

2009-09-08 @ 23:45:30
Postat av: ronja

Bikbok faktiskt, ofattbart att dom hade men när man minst anar det så har dom:)

2009-09-09 @ 09:47:59
URL: http://ronjaeira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0