partie

hej i fredags var jag i skolan sen hem och sen till valbo med lina, hitta inte så mycke köpte leggings och sen åkte vi hem jag drog hem till mig och duscha och lina till sig, sen hämtade vi henne och åkte till lägenheten dit kom sofia, grymt härlig tjej sen kom robin, lucas, jacke och två killar till, var där till halv 10 då åkte vi till emma och där var det ganska dött fast det var halv fullt med folk sen när vi kom blev det högmusik, över drivt snackade och glada miner... ett tag på vissa, haha. Men sen åkte vi på efter fest till jonas vid 12-halv 1 ganska nice bara att dom kasta tomater i tröjorna sen låter jag bilderna tala för sig själv när dom kommer upp, have a nice night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0