mores up

hej nu har jag duschat, fixat mig och hjälpt med att städa, mitt rum är skit fint om jag får erkänna. Plus att pappa har köpt en ny platt tv till vardagsrummet och den 57tum eller nåt jag kanske har fel men kan kolla sen eller den kanske kommer med på ett kort från idag för vi har kalas för mammsing, älskade mammsing hoppas hon får en underbar dag idag. Men idag blev det fucking bra lockar riktigt nöjd med håret så hoppas det håller hela kvällen men jag är fortfarande förkyld och har lite svårt med andningen vifårse. tjaaaaaaa




Kommentarer
Postat av: Anonym

har du löshåår?

2009-09-19 @ 15:41:34
Postat av: Anonym

jättefint! ha lockar oftare:d

2009-09-19 @ 18:42:43
Postat av: ronja

tack så mycket, ja det har jag tyvärr men jag har så tunt hår så det är mest därför :)

2009-09-20 @ 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0