monday's is okey

hej pullor stora som små, hahaha nej men idag skola som vanligt, gick mycket fint vi kollade på en film om hitler på so:n och jag tyckte lite synd om hitler för han verkade så ensam men iallafall efter skolan så bytte jag om, gör ofta det och skulle in till gävle för en presse till en pojke som fyller 18år hade inte alls kommit på vad jag skulle köpa till han men nu vet jag, har två skit bra ideer. Jag köpte ett par cheap mondat chinos till myself gråa och satt jävligt snyggt framför allt. Tjatade på mamma om att få äta på subway hela tiden vi var i gävle men fick inte det, blev ju mycke godare mat hemma, icke. Men käkade hos robert istället, hans mamma gör förtrefflig mat. Men när jag kommer hem tar jag en super hot dusch för frös ballarna av mig ungefär. Men nu ska jag plugga lite känner mig ganska säker men kan inte bli försäker. Ni får simma lugnt, tjaaaaaaao


Kommentarer
Postat av: emma

dansa tagno med den där hunden är ju just det anela säger på en vidio haha, fast det låter som att hon säger hangover men hon säger dansa tango sen hoppar hon iväg med honom haha



min stjärt e lovley

2009-09-14 @ 22:21:36
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0