L for the way you look at me

tja godie ska precis börja baka chokladbollar. Tänkte överraska robert med det när han kommer efter träningen men han är en sådan som ibland kan käka onyttigheter och ibland apsolut inte. Men gick till skolan i morse och dagen gick fint käka lite magnum mini hos mimmi på håltimmen. På språkvärkstan så hade vi skrivit beskrivningar om sig själv i tredje person också ville hon läsa upp lite ur nåras beskrivningar men min ville hon läsa hela inför alla, det kvar kul att hon tyckte om det jag hade skrivit men lite pinsamt när man ska beskriva sig själv och dom andra fick höra. Men sen efter skolan så fjanta ja runt med mimmi en stund, kastade en fräsh binda på henne och lite sånna saker. Sen så tog jag sällskap med jane till robert också tog jag cykeln där ifrån och cykla till ultra brun och solade lite, var ganska skönt sen cykla jag hem och man lär gå in med jackan och skorna på sitt rum och klä av sig för vi gör om hallen nu och ska måla lister vita och nya dörrar men just nu är det linnea som håller på med sitt rum. Det blir skolfoto nästa vecka nån dag och vi har SO prov på första världkriget, ska plugga idag hade jag tänkt vill få MVG i det. Jag har gjort flera videos men ska lägga in dom sen och vad händer i helgen? jag var sugen på lite partie men när det kommer till kritan så finns det ingen ork, men stockholm kanske? för en dag, äta gott och shoppa lite med sin kära pojkvän. Utomlands redan värkar vara så långt bort nu, mamma vägrar låta mig åka själv med robert för hon tror att vi ska börja bråka och jag brukar oftast gå iväg(hem) när jag bråkar med han eller nån annan. Inte en chans att jag bråkar med min älskling i paradiset. Nu ska jag väll kila vi hörs imorgon, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0