just people

hej en snabbis här då, vi har nyss firat robert, tycker det är så pinsamt och sitta med andras släktingar när man inte har nåt att säga. Men ja alla biosar var fulla på Flickan som lekte med elden så får bli inglourius bastards idag och den imorgon efter robert haft dm. Men jag tänkte lite på det för flutna och jag säger fy fan vilka patetiska människor det finns, snackar som in i norden men det dom snackar om handlar om den själv, lite svårt och formulera så ni fattar men ni aa. Jag ska väll borsta genom dom misslyckade lockarna jag gjorde i morse, fast andra sa att det var fint men jag vet att det inte är de, så ska göra det sen köpa nå tilltugg och sen bio och justia jag köpte en tjal, mässa och super härliga leggings can show later. Men vi hörs då hejhå till vår gruva gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0