it sucks

hej igår blev det att åka in till gävle fast jag var sjuk, ville så gärna för en gångs skull kolla på roberts match, jag är en sån som tycker det kan va kul och kolla i dom första minuterna sen orkar jag inte se mer plus att den läktaren vi satt på var skit liten och fick helsike ont i röven. Men sen åkte jag hem och vänta på robert för att han var ju också påväg hem men jag fick vänta till kvart i åtta tills han hörde av sig, visst jag var med joel och jeppe en stund men det kanske var en timme. Ja jag är inte ovan att robert skiter i mig för att han är sur säger han och då får jag skiten för det så igår blev jag så jävla förbannad vill inte sitta och vänta hemma på nåt jävla arsle som inte fattar på sig själv, så this is his last chans. Men vi blev sams men jag ville helst bara slå in ansikte på han och kasta ut han men ändå inte haha ilskan sitter än kvar känner jag. Men ni skulle förstå om ni var i den här situationen själv för jag berättar inte allt som sker. Men sen kollade vi iallafall på ensam mamma söker sen gick vi och köpte glass på hemmakväll och robert var tvungen att köpa mat för han hade inte ätit så blev en kebabo och så hyrde vi den senaste wallander, den sög, men aa så var det med den dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0