Inbrott

tja hann inte gör ett inlägg igår så jag drar den lite snabbt, jag slutade skolan och sen gick jag till min faster för jag skulle hjälpa henne och städa bilen men ingen orka för det var så varmt så vi skulle åka och köpa mellis, så vi åkte till ica i björksätra. Vi parkerade bilen och sen så träffa min faster nån utanför affären och stog och pratade en stund sen gick vi inte och köpte det vi skulle tog ungefär en kvart sen när vi gick ut och satt oss i bilen märkte vi ingenting, då när vi kom hem var min fasters väska borta och vi letar och åkte tillbaka till affären och ingen har lämnat in den. När vi kommer hem igen så ser vi att det var ett inbrott i bilen, på ljusadan vid 3 tiden på en kvart. Helt sjukt så nu är saker borta och hoppas hon får ut det på försäkringen. Men senare så träffade jag joel och vi tog en promenad och sen hem till han kolla på brädorna och klappa katten sen drog jag hem och kolla på idol somnade och vakna av att min robert kom och vi hade ett litet pusskalas och sen somnade vi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0