helo candy

tja godis
idag var det skola, as nice, hade inte en lika rolig dag idag men det är alltid som en fis i fisriket när man är med mimmi. Våran humor är en anorlunda sort, tro mig den är det men dom flesta skrattar åt oss när vi snitzar runt. Jag fick ta bort klippet p.g.a en sak men kommer nog ett roligt sen igen. Men just nu så kollar jag på tv och utnyttjar våran box och kollar på extra kanaler, väntar på tacosen som ska bli klar. Men efter skolan så drog jag hem sen till robert och sen åkte vi till valbo och jag köpte mina höst/vinter skor, men jag är lite osäker för jag kunna både ha 37 och 38 och satt lika bra men tog 37, men kommer nog åka in och byta storlek. Men sen blev jag hem skjutsad och käka upp min marambou med bubblor och sen ska jag träffa robert igen ikväll. Men ha det fett med tjockt nice. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0