day two at school

hej ett snabbt inlägg såhär på nattkvisteln.
Jag har varit i skolan idag och jobba järnet och fick kakor, kolor, chokladflan och chokladbollar att sälja men om jag fick bestämma hade jag käka upp allt själv, moahha. Jag färgade hårbotten idag och det blev bra men jag ska ju ha tillbaka det blonda men blir bara svårare ju mer jag gör brunt men nån gång så.
Sedan åkte jag hem och robert kom till mig gjorde köttbullar och makaroner till ponken, sen kollade vi på idol och andra avenyn och nu är det strax dags att sussa nattmössa.
Men kan säga att allt är som vanligt nu, inga sura miner hemma och jag kan känna mig säker, inte vara rädd för att hon ska lägga en kommentar. Undrar hur länge det kommer vara, hoppas föralltid men inget förblir föralltid tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0