damn secrets

hej good people
imorse så låg jag i en halvtimme ungefär och kolla på när robert sov, också igår kväll satt vi faktiskt och läste ist för att kolla på filmen vi satt på, men vi slutade kolla strax efter vi hade ätit upp glassen. Läste lite biologi och min bok "kort kjol" för inget går upp mot en god bok. Men skoldagen var som en skoldag ska va. Men vissa saker som man bara inte är sant eller saker som bara inte sker, sker och är även sant. It's unbelievable. Men jag har dans idag men den är stamtidigt som Andra avenyn och Idol idag, biff problems. Jag ska även kanske göra en liten hemlighet med mig själv idag som ni kanske får reda på sen. adioooooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0