daddy it's your birthday

hej idag fyller pappsi år och jag känner mig ganska dum eftersom jag inte hunnit säga grattis än ens plus att jag är inte ens hemma och jag bad bara om pengar och drog, måste hem och städa mitt rum kanske så blir han glad, eller göra nå, för det är försent och köpa nåt för den här stan har stängt hela dagen. Men jag var in till gävle idag och skulle in på blå men dom hade stängt och jag blev lagomt sur men tänkte då kan jag iaf köpa skorna idag men dom hade inte storleken i den färgen och den finns kanske i sandviken men det är stängt så får göra det imorron. Men det blir bara plugg och ensam mamma söker ikväll men brorsan spelar match ikväll och vill ju gå på den men vill hellre ha mvg på provet för måste ge järnet nu. Men vi får höras ikväll kanske ha det glassigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0