Change

Tja och hej jag har slutat skolan för en halvtimme sen och dammsög golvet för det var kvistar och proslinsglas. Sen satt jag igång datorn och börjar skriva lite, tänkte plugga matte eftersom det är prov imorron men jag kan även välja och göra det på måndag men vill helst göra det imon så det är iallafall om hypotenusan och jag har glömt helften och vi fick andra SO provet idag och fysik provet, ska skriva om svarta hål, jag är faktiskt intreserad av det om jag ska va 100% ärlig. Jag har nån rymdbok här hemma som jag fick i present när jag fyllde 10 kanske. Men jag är lite ledsen idag också, hatar när saker tar slut, sker en förendring eller nåt, min vardag kommer inte bli densamma men får se ljust på saken, "efter regn kommer solsken", "allt ont har nåt gott med sig" älskar dom talesätten dom får en och bli positiv. Men just nu får jag nackspärr för jag har datorn i fotöljen och jag sitter själv på golvet, haha. Men ska göra annat nu hör av mig sen ikväll kanske, ha det mmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0