a little bit of little ronja

heeeeej din tjej och kille
men idag kom jag lite sent till skolan bara sådär 5 minuter för jag brottades med robert i sängen och sen lära vi göra ordning oss han skulle ha nåt med körtkortet idag nåt prov, eller aa jag kanske missuppfattade men nåt var det. Jag själv hade en bra dag, ganska lugna lektioner men håltimmarna år så jobbiga. Jag och mimmi stack till stan efter skolan för jag skulle kolla vad det kostade och tatuera en sak på armen, men det var så skumt i affären så vi gick ut. Sen ringde vi efter skjuts och åkte hem till mimmi och sen drog jag till annika för att kolla på en film jag inte hann kolla på igår och nu så lär jag plugga sen ska jag sova fram tills robert kommer hem och köpa ben&jerrys. Men här är lite kort jag hittade



jag och den tuffa boaormen, bois.



me and the gang. Var uppmärksam om att killen längst ner var tvungen att visa ögonbrynen en gång till i kamerna eller så fick dom inte plats på det andra.



Vänner från skitålderna den gamla goda tiden, och lillesyrran längst fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0